Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Párkereső

 2013.09.05. 08:37

I. A szótár

Lajos alapos ember volt, ha valamibe belefogott, akkor mindig komolyan felkészült a témából. A párkereséssel sem volt ez másként. Mielőtt feladta volna első hirdetését gondosan betárazott szakcikkekből és női magazinokból. Így tudta meg például, hogy a modern álomférfi vagy rosszfiúsan machós, mégis gyermekien érzékeny, adoniszi izomzatú, ám picit sörpocakos, kemény, ugyanakkor gyengéd, határozott és domináns, ám kikéri a nő véleményét és hagyja, hogy irányítsák, kiszámítható és kalandokat kedvelő, minden nő róla álmodik, de ő mindig csak a párján tartja a szemét, nem féltékeny, de harcias, ha valaki a nő körül legyeskedik, keményen fellép szerettei védelmében, de nem erőszakos, gyerekszerető, házias, mindig ápolt, de nem piperkőc, megfontolt és hirtelen…, vagy gazdag.

Magától persze nem vetemedett volna olyan felelőtlen lépésre hogy egy életre elköteleződjék egy idegen nő mellett – főleg ilyen fiatalon, 40 évesen – de édesanyja utolsó kívánságának nem mondhatott ellent, így mit volt mit tenni, feladott egy hirdetést. De nem ám akármilyet! Fél év megfeszített munkával írta meg 100 szavas bemutatkozó szövegét, minden betűn napokig morfondírozva.

Hiába volt azonban a furfangosan megfogalmazott szórengeteg. Egy hónapon át hiába várta a megkereséseket. Ekkor ismét nekirugaszkodott a feladatnak, majd újra, és újra, és újra. Volt, hogy verselt, máskor a szinonima szótár segítségével tette üzenetét választékosabbá, de nem átallotta azt sem, hogy kibeszélős műsorok nyelvezetére építve célozza meg a hölgyek szívét, hasztalan. Végül mások apróhirdetéseit kezdte forgatni, és ahogy így kutakodott, műszaki agya egyszeriben meglátta a szabályosságokat és összefüggéseket.

Rájött, hogy az ő addigi jelentéktelen, iratmásolói létének egy magasztosabb célja van. Ő nem más, mint a párkeresés sötét dzsungelében a fény, akinek szent kötelessége segíteni a világtalanul kószálókon, hogy a rafináltan megfogalmazott kifejezések mögé látva megérthessék azok valódi értelmét. Így kezdte el megírni a Szótárat, a nagy Ő-t apróhirdetésekben keresők online bibliáját.

Saját kálváriájából kiindulva először a férfiak számára gyűjtötte össze azt a listát, mely segítségével a lehetőségeikhez mérten legjobb partnerek kiszűrésére vállalkozhatnak:

- Vezető beosztású, versenyképes keresetű, nagy anyagi biztonságot nyújtó, vállalkozó, üzletember = gazdag; célközönség: feltűnően csinos, erotikus kisugárzású, nagyon vonzó nő.

- Vezető beosztású, versenyképes keresetű, nagy anyagi biztonságot nyújtó, vállalkozó, üzletember, aki feltűnően csinos, fiatal hölgyet keres: gazdag tuskó.

- Kisportolt, sportos = izomagyú; célközönség: a feltűnően csinos hölgyeknek szeretőként, idősebb, gazdag hölgyeknek szintén szeretőként, sportos hölgyeknek barátként (egész alakos fénykép mellékelése erősen ajánlott).

- Helyesnek mondott = jóképű, irányítható csóró; célközönség: középkorú üzletasszony.

- Kedves, vidám, szerethető, humoros, jó lelkű, figyelmes, megértő, ügyes kezű, jó eszű, házias, normál keresetű = csúnyácska csóró; célközönség: átlagos megjelenésű, vagy családcentrikus, gyermekszerető hölgyek, normál keresettel.

- Normál testlakatú = sörpocakos, sovány csóró; célközönség: mint előbb.

- Ápolt = nagyon csóró, de szappanra még telik; célközönség: mint fent, lehetőség szerint magasabb fizetéssel.

- Családcentrikus, gyermekszerető = nagyon szegény, nagyon csúnyácska; célközönség: molett, teltkarcsú, erotikusan telt, családcentrikus, gyermekszerető hölgyek.

- Olvasott = unalmas, otthonülő könyvmoly; célközönség: olvasott hölgyek.

- Káros szenvedélyektől mentes = cigire se telik; célközönség: bárki, aki befogadja.

- Mackós = súlyosan elhízott; célközönség: molett, teltkarcsú, erotikusan telt, kedves, megértő, szerethető, házias, takaros, vidám, jó humorú, jó lelkű, figyelmes hölgyek.

- Értelmiségi, magasan iskolázott = csóró sznob; célközönsége: értelmiségi, magasan iskolázott hölgyek.

- Konzervatív, hagyományos értékrendű = karót nyelt, fantáziátlan, konzervatív „jó kisfiú”; célközönsége: káros szenvedélyektől mentes, konzervatív, hagyományos értékrendű hölgyek.

- Kor nem számít = kimondottan ronda hajléktalan; célközönség: idős, vak, lakóingatlannal rendelkező hölgyek, akik eltartanák.

- Fiatalos = 50-hez közelít

- Középkorú = 50 fölötti

- Idős = 70 fölötti

 

Lajos ezután, „a puding próbája az evés” filozófiától vezetve merevlemezre vetette mit is kínálhat ő a gyengébbik nemnek és egyszeriben megtört a jég! Özönleni kezdtek a válaszok, melyek közül csak választania kellett. Kezdetben a belső szépséget keresve a levelező társban azt a filozófiát vallotta, hogy mindenkinek válaszolt és többektől randevút is kért. Fájdalmasan kellett tapasztalnia azonban, hogy akik nem csatolnak fényképet hirdetésükhöz, sohasem véletlenül tesznek így. Ezek a találkozások vezették arra, hogy a hölgyek hirdetései mögötti tartalmat is felkutassa, és tovább bővítse a Szótárat:

- Feltűnően csinos, erotikus kisugárzású, nagyon vonzó = ostoba szexbomba; célközönség: hosszú távra vezető beosztású, versenyképes keresetű, nagy anyagi biztonságot nyújtó, vállalkozó, üzletember, lehetőleg legalább középkorú, illetve kisportolt, sportos úr alkalmi kapcsolatra.

- Sportos = jó testű lófejű; célközönsége: mint fentebb.

- Üzletasszony = valószínűleg csúnyácska, dúsgazdag, középkorú domina; célközönség: helyesnek mondott férfi.

- Középkorú üzletasszony = csúnyácska, öreg, dúsgazdag domin;, célközönség: mint fent.

- Átlagos megjelenésű = csúnyácska, esetleg testi hibás nő; célközönség: kedves, vidám, szerethető, humoros, jó lelkű, figyelmes, megértő, ügyes kezű, jó eszű, házias, normál keresetű férfi.

- Kedves, megértő, szerethető, házias, takaros, vidám, jó humorú, jó lelkű, figyelmes = kimondottan ronda, de aranyos lány; célközönség: családcentrikus, gyerekszerető, mackós, káros szenvedélyektől mentes férfiak, akiknél esetleg a kor sem számít.

- Molett, teltkarcsú, erotikusan telt = dagadék nő, jó anyagi lehetőségekkel; célközönsége: ápolt, mackós, családcentrikus, gyermekszerető, káros szenvedélyektől mentes férfi.

- Családcentrikus, gyerekszerető nő = felcsinált szexbomba; célközönség: kedves, vidám, szerethető, humoros, jó lelkű, figyelmes, megértő, ügyes kezű, jó eszű, házias, normál keresetű férfi.

- Családcentrikus, gyerekszerető, átlagos megjelenésű = csúnyácska, gyermekes nő; célközönsége: családcentrikus, gyerekszerető, mackós, káros szenvedélyektől mentes férfiak, akiknél esetleg a kor sem számít.

- Családcentrikus, gyerekszerető, kedves, megértő, szerethető, házias, takaros, vidám, jó humorú, jó lelkű, figyelmes = kimondottan ronda gyermekes nő; célközönsége: káros szenvedélyektől mentes férfiak, akiknél a kor sem feltétlenül számít.

- Értelmiségi, magasan iskolázott, öntudatos, független = csúnyácska feminista; célközönség: maga se tudja.

- Olvasott = unalmas könyvmoly, célközönsége: olvasott férfiak

- Káros szenvedélyektől mentes, konzervatív, hagyományos értékrendű = karót nyelt fantáziátlan, konzervatív „jó kislány”; célközönsége: káros szenvedélyektől mentes, konzervatív, hagyományos értékrendű urak.

- Fiatalos = rút vénlány nagy igényekkel; célközönsége: vezető beosztású, versenyképes keresetű, nagy anyagi biztonságot nyújtó, vállalkozó, üzletember, lehetőleg középkorú, és helyesnek mondott férfi.

- Hűséges = a kutyának se kell; célközönsége: káros szenvedélyektől mentes urak, akiknek a kor sem számít.

- 20-as = 30-as

- 30-as = 40-es

- 40-es = 50-es

- 50-es = 60-as

- 60-as = 70-es

- 70-től = már minek hazudna

 II. A randevú

Szótára birtokában Lajos immár igen körültekintően megválogatta, mely nők jöhetnek nála szóba, ám hiába a bulvárújságokból szerzett komoly randevú ismeretek, hősünknek úgy tetszett, a hölgyek az ilyen magazinokban bizonyára csak a képeket, meg a sztárhíreket nézegethetik, mivel az ott leírt receptek szerinti „tuti pasi” viselkedés kétszer eredményezett a hölgy részéről elalvást, egyszer 3 órás eseménytelen farkasszemezést, utoljára pedig 30 perces röhögő görcsöt.

Ezek után Lajos is belátta, hogy itt szaksegítségre van szüksége, fellapozta hát eddigi haszontalan kalauzai hirdetés rovatait, de hiába, mivel minden reklám a gyengébbik nemet célozta meg. Őt azonban nem úgy nevelték, hogy az első akadálynál föladja, így a leendő találkamester minden hímnemű elengedhetetlen kellékéhez, egy férfimagazinhoz nyúlt. Miután túltette magát a formás idomokon és a csúcs verdákon, hamar meglelte, amiért az újságba invesztált. A tömör, lényegre törő szöveg, mely OKJ-s ismerkedési útmutató tanfolyamot ígért, azonnal elnyerte hősünk tetszését. Nem is teketóriázott az időpont egyeztetéssel és néhány nap múlva már egy irodaház tárgyalójában találta magát több, hozzá hasonlóan feszengő, fiatalos férfi társaságában.

– Üdvözlöm Önöket! Én Farkas Tivadar vagyok és én fogom bevezetni Önöket a csábítás rejtelmeibe. Ha nem bánják mostantól tegeződnék. – kezdte magabiztosan a 30-as évei elején járó oktató, majd végigzongorázta az alapokat arra az esetre, ha valaki futó kapcsolat céljából kívánna ismerkedni. Lajos, nem mintha olyan férfi lett volna, azért szorgalmasan jegyzetelt. Aztán végre Tivadar az őt érdeklő részhez is eljutott:

– Ha viszont tartós kapcsolatra vágytok, akkor fogjatok egy női magazint, olvassátok el figyelmesen, hogy milyen az ideális férfi, hogy öltözik, hogy viselkedik, mik érdeklik és csináljátok mindennek az ellenkezőjét. Legyetek rosszak. Aztán ahogy belétek bolondult a kicsike lassan, nagyon lassan kezdjetek olyanná változni, mint amit a magazinok írnak. Hadd higgye, hogy megszelídített, megváltoztatott titeket. Aztán, ha megfakulna a kapcsolat, akkor megint legyetek rosszak és lassan megint változzatok a kijelölt irányba. Ennyi az egész, de a változásnál a fokozatosság nagyon fontos, különben hamar rátok un.

– És mi van, ha már nem ad magára az asszony és nem lehet rábírni, hogy el akarjon csábítani? – kérdezte egy  kopaszodó, 40-es érdeklődő.

– Feltűnően nézz meg pár jó nőt, mikor együtt mentek valahova és tagadd le, ha rád szól. Ezt ismételd a kívánt hatás eléréséig, de egy perccel se tovább!

Lajos érezte, hogy most igazi talentum kezei között képződött és önbizalomtól telve szervezte meg az első randevút Irénnel, a kedves, jó humorú, házias, gyermekszerető, káros szenvedélyektől mentes, hagyományos értékrendű 30-as, fotója szerint világos szőke hölggyel. Aztán nem győzte magasztalni magában Tivadart, mert minden szava arany volt. Irén a randevú végén még szájon is csókolta. Hősünk széles mosollyal tért aznap nyugovóra, de verejtékezve kelt föl másnap, mert hisz rájött ám, hogy a csók csupán a kezdet volt a testiség bűnös dzsungelébe vezető úton, Lajos számára viszont ez minden szempontból szűz területnek számított.

Gyomra még sokszor görcsbe rándult aznap, de végül undorát legyőzve felhívta az ápolt környezetben gáláns úr törődésére vágyó 22 éves, formás Kitty-t, akit egy másfajta társkereső rovatban talált, és még aznap estére megbeszéltek egy légyottot. Az újabb tanító kedvesen invitálta a szakadt panellakásba kissé megszeppent hódítónkat, aki gyorsan a lényegre tért és előadta, hogy ő valójában ilyesmit még sose…, de most nagy szüksége volna egy gyorstalpalóra mert…, és nagyra értékelné hogyha…, amiből a művésznő pontosan értette mire van szükség ebben a vészhelyzetben, mivel kérés nélkül négykézlábra ereszkedett a meglepődött Lajos előtt és bevezette a gyönyörök eddig csak távolról csodált világába.

A bajnok, miután többszöri csúcskísérelt után a végkimerülés szélén trénere mellé hanyatlott a lepedőre, zihálva megkérdezte:

– És hogyan lehet egy nőt a legbiztosabban felizgatni?

– Suttogj a fülébe olaszul, vagy franciául.

– Na, remek, akkor most mehetek nyelvtanfolyamokra is? – csóválta a fejét Lajos, miközben levegőért kapkodott.

– Dehogy butus! – kacagott a lány – Én megtanítalak a legszebb kifejezésekre.

– Tényleg megtennéd?

– Hát persze! Tudod írni?

– Csupa fül vagyok!

– Dolce & Gabbana, Louis Vuiton, Versace, Giorgio Armani, Prada.

– Hálásan köszönöm!

– Ugyan, semmiség! Akarsz még valamit tudni?

– Igen, hogy mi a legfontosabb, hogy a nőnek is jó legyen az ágyban.

– Mindig hagyj az éjjeliszekrényén valami szép, drága ajándékot!

A bejegyzés trackback címe:

https://szatirokesszatirak.blog.hu/api/trackback/id/tr625495972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása